Srilanka Government

මාතර - කතරගම දුම්රිය මාර්ගය ඉදිකිරීම් ව්‍යාපෘතියේ පළමු අදියර මාතර සිට බෙලිඅත්ත දක්වා

ශ්‍රී ලංකා දුම්රිය සේව ජාලයේ පුළුල් මාපක වෙරළ මාර්ගයට අයත් කිලෝමීටර් 158,71 යුත් කොළඹ සිට කළුතර දක්වා කොටසේ ද්විත්ව ධාවන මං පෙත් ඇති අතර, ඉතිරිය වර්ණ ආලෝක සංඥා යෝජනා ක්‍රමය යටතේ තනි රේඛාවක් ලෙස  ක්‍රියාත්මක වේ. මාතර පර්යන්ත ස්ථානය 1895 දී නිම වූ අතර එතැන් සිට සමහර ආන්තික ඉදිකිරීම් කටයුතු ක්‍රියාත්මක වූ නමුත් එම  ලක්ෂ්‍යය ඉක්මවා  සම්පූර්ණයෙන් දීර්ග නොකරන ලදී.

පසුගියදා කොළඹ - දුම්රිය මාර්ග මාතර කොටසෙහි සේවා අභිවෘද්ධිය සඳහා පුනරුත්ථාපනය කරන ලදී. 2006 අගෝස්තු මස අතිගරු ජනාධිපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා මාතර නාවිමනෙහි මෙම කටයුතු සඳහා මුල්ගල තැබීය. එතැන් සිට සාකච්ඡා දිගටම පැවැත්වූ අතර අවසානයේ ව්‍යාපෘතිය චීන යන්ත්‍රෝපකරණ සංස්ථාව වෙත පැවරී ඇත.

යෝජිත ව්‍යාපෘතිය මාතර සිට බෙලිඅත්ත දක්වා දුම්රිය ධාවනය දීර්ඝ කිරීමේ නවීකරණ ඉදිකිරීම් වලින් සමන්විත වේ. එය නිල්වලා ග‍ගේ ගංවතුර තැනිතලාව හා වෙහෙල්ල ගංවතුර තැනිතලාව, දුම්රිය හරස් මාර්ග කිහිපයක්  (උන්නතාංශය හා අවනතිය ගැලපීම), මාර්ග උඩින් සහ යටින් ඇති දුම්රිය මාර්ග, සහ , කපන ලද ආවරණය කරන ලද උමං මාර්ග  දෙකකින් සමන්විත වේ.

 

යෝජිත දුම්රිය මාර්ගය 120km / hr ක නිර්මාණ වේගය සාක්ෂාත් කර ගැනීම සදහා පහසු අනුක්‍රම, බලශක්ති කාර්යක්ෂමතාව සඳහා තියුණු වක්‍ර වලින් සමන්විත වේ. මගීන්ට නවීන පහසුකම්

හා වඩා හොඳ සිග්නල් සහ විදුලි සංදේශ පද්ධති ඇතුළත් කර ඇත. රේඛා මත දෘශ්‍ය තන්තු රැහැන් හා සම්ප්‍රේෂණ උපකරණ ස්ථාපනය, මධ්‍යම දුම්රිය ධාවන පාලන ගොඩනැගිල්ල ඉදිකිරීම, මාතර හා පිලදූව අතර දුම්රිය කොටස පුනරුත්ථාපනය, පරීක්ෂා කිරීම සඳහා විශේෂිත යන්ත්‍ර සූත්‍ර අත්පත් කර ගැනීම සහ දුම්රිය මාර්ගය නඩත්තු කිරීම, තාක්ෂණික නිර්මාණ දියුණු කිරීමට තාක්ෂණික උපදෙස් සේවා සැපයීම, සහ නඩත්තු හා රථවාහන පාලනය හා බලශක්ති පිටත්කර හැරීම පද්ධති නවීකරණය මෙම ඉදිකිරීම් ව්‍යායාම වල නව අංගයන් වේ

අවසන් යාවත්කාලීන කිරීම 2016 සැප්තැම්බර් 17 වෙනි සෙනසුරාදා, 14:42
 
සිට
වෙත
භාණ්ඩය
දුම්රිය
බර (කි.ග්‍රෑ)